Regulamin konkursu na Facebooku i instagramie pod nazwą
„Dzień mamy”
§1 Postanowienia Ogólne
- Organizatorem Konkursu jest City 88 sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Wyspiańskiego 26 identyfikującą się numerem NIP 7792508917, KRS 0000940612 dalej zwany „Organizatorem”.
- Fundatorem nagrody jest Organizator.
- Konkurs prowadzony jest na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
- Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez Facebook oraz Instagram. Serwis facebook.com oraz instagram.com nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek działania związane z organizacją konkursu na łamach serwisu.
- Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
- Konkurs jest prowadzony na stronie (15) Facebook oraz Instagram (zwanej dalej “Fanpage”)
- Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Konkursu, tj. udzielaniem informacji na temat Konkursu oraz rozpatrywaniem reklamacji sprawuje Organizator.
§2. Uczestnicy Konkursu
- Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.
- W Konkursie może wziąć udział osoba fizyczna (tj. konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny), zwana dalej Uczestnikiem, która:
- zapoznała się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowała jego treść,
- wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu, w tym zapoznała się z treścią dotyczącą procedury odbioru nagrody i ją w pełni akceptuje;
- zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym również regulaminu Facebooka;
- wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem w Konkursie;
- ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
- posiada adres do doręczeń na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiada aktywne publiczne konto (profil) w serwisie Facebook lub Instagram,
- wykona Zadanie Konkursowe.
- W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy i współpracownicy Organizatora.
§3. Miejsce, czas i zasady Konkursu
- Konkurs jest dostępny w formie ogłoszenia konkursowego (dalej: „post konkursowy“) na portalu społecznościowym Facebook oraz Instagram Cappuccina kawiarnia, cukiernia, lodziarnia na profilu Organizatora pod adresem (16) Facebook oraz na Instagram.
- Konkurs rozpoczyna się dnia 15.05.2024r. , a kończy się dnia 21.05.2024r. o godz. 23:59:59 czasu polskiego.
- Zadaniem Uczestnika Konkursu jest wykonanie zadań określonych w poście konkursowym.
- W Konkursie wezmą udział wyłącznie Uczestnicy, którzy wykonają Zadanie Konkursowe w czasie trwania Konkursu.
- Uczestnik może wziąć udział w Konkursie wyłącznie 1 (słownie: jeden) raz na profilu fb lub 1 raz na profilu IG.
- Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia i nieuwzględnienia w Konkursie wykonanych Zadań Konkursowych, których autorzy:
- nie działają w własnym imieniu, lecz przez osoby trzecie;
- działają z fikcyjnych konta/profili w serwisie Facebook;
- tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Facebook;
- naruszają regulamin serwisu Facebook.
- użyli w Zadaniu Konkursowym słowa powszechnie uznanych za obelżywe, treści pornograficznych, treści propagujących nienawiść na tle rasowym, etnicznym i religijnym lub dyskryminujących grupy społeczne, naruszyli dobra osobiste osób lub podmiotów trzecich bądź Organizatora.
§4. Nagrody i wyłonienie Zwycięzców
- Nagrodą Konkursu jest voucher na zabieg do City Garden SPA by L’Occitane oraz tort z cukierni Cappuccina.
- Informacja o Nagrodzie będzie zawarta w treści ogłoszenia o Konkursie opublikowanego na portalu Facebook Organizatora oraz osobno przyznana na portalu Instagram Organizatora.
- Dla zapewnienia prawidłowości przeprowadzenia Konkursu, Organizator powoła osobową Komisję składającą się z przedstawicieli Organizatora (dalej zwaną „Komisją Konkursu”). Do zadań Komisji Konkursu należeć będzie czuwanie nad prawidłowością przebiegu Konkursu, podejmowanie decyzji we wszelkich kwestiach dotyczących Konkursu, w tym w zakresie interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyłonienie Uczestników, którym przyznane zostaną Nagrody (dalej: „Zwycięzców”).
- Po zakończeniu Konkursu, Komisja Konkursu dokona oceny wykonanych przez Uczestników Zadań Konkursowych i wyłoni wśród Uczestników jednego Zwycięzcę, którzy w ocenie Komisji Konkursu wykonają Zadanie Konkursowe najatrakcyjniej, najbardziej oryginalnie i kreatywnie.
- Komisja zakończy wyłanianie Zwycięzców najpóźniej w dniu 22 maja 2024r. 1 zwycięzca na facebooku oraz 1 zwycięzca na Instagramie.
- Informacja o wygranej w Konkursie zostanie przesłana Zwycięzcy w wiadomości prywatnej wysłanej na Facebooku w dniu ogłoszenia wyników.
- Publiczna informacja o wygranej zostanie również umieszczona w komentarzu do postu konkursowego na profilu Organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzekazanie Uczestnikowi Nagrody, jeśli brak możliwości przekazania Nagrody wyniknął wyłącznie z niepodania przez Uczestnika danych wymaganych do doręczenia Nagrody lub podaniu danych nieprawidłowych lub niezgodnych z Regulaminem.
- Nagrodę można odebrać do końca maja 2024.
- Nagrodę należy odebrać najpóźniej do dnia 31.05.2024r. po tym czasie Nagroda traci ważność.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane wskazane przez Uczestnika, a w szczególności za zmianę danych osobowych uniemożliwiających odszukanie Uczestnika i poinformowanie o przyznaniu Nagrody.
- Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej nagrody na osobę trzecią.
- Zwycięzca ma możliwość zrzeczenia się prawa do przyznanej mu Nagrody składając Organizatorowi stosowne oświadczenie na piśmie.
- Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania zamiany Nagrody na nagrodę pieniężną.
§5. Dane Osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Kontakt z organizatorem jest możliwy na adres e-mail marketing@citypark.com.pl .
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda Uczestników na udział w Konkursie oraz art. 6 ust. 1 lit f tj. prawnie uzasadniony interes administratora, w szczególności w zakresie rozpoznawania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz w związku z przepisami ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości.
- Dane osobowe Uczestników takie jak imię, nazwisko, adres e-mail będą przetwarzane w zakresie i w celu niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia Zwycięzców, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji a w przypadku Zwycięzców również powiadomienia o przyznaniu Nagrody, wydania Nagrody oraz w celu rozliczenia podatkowego.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek wydania Nagród Zwycięzcom czy złożenia reklamacji, w zakresie danych identyfikacyjnych, adresowych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Konkursu, a po jego zakończeniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, nie dłużej niż przez 5 lat, od końca roku kalendarzowego w którym przeprowadzono Konkurs.
- Organizator realizuje prawa osób, których dane dotyczą, tj. dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, Uczestnik ma prawo cofnąć zgodę, w każdym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie zgody wymaga zgłoszenia elektronicznego na adres e-mail marketing@citypark.com.pl
- Organizator nabywa od Zwycięzcy, bez obowiązku zapłaty wynagrodzenia, a jedynie w zamian za otrzymaną Nagrodę, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych autorskie prawa majątkowe i zależne do pracy konkursowej stworzonej przez Zwycięzcę na następujących polach eksploatacji:
- w zakresie utrwalenia i zwielokrotniania–wytwarzanie egzemplarzy utworu w dowolnej możliwej technicznie formie oraz zwielokrotnienie dowolną techniką w dowolnej ilości egzemplarzy, w tym w szczególności techniką cyfrową, drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego,
- wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem egzemplarzy utworu,
- wykorzystanie całości lub pojedynczych elementów pracy konkursowej dla potrzeb stworzenia dowolnych materiałów reklamowych oraz korzystanie z nich w ramach materiałów reklamowych, poprzez ich utrwalanie i zwielokrotnianie technikami opisanymi w lit. a powyżej, oraz wprowadzenie do obrotu, najem, użyczenie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
- wprowadzenie do pamięci komputera,
- rozpowszechnianie i udostępnianie w sieci Internet, w radiu lub telewizji.
- Organizator nabywa również prawo zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich do pracy konkursowej, bez ograniczenia czasowego i terytorialnego, na polach eksploatacji wskazanych w ust. 1 powyżej.
- Zwycięzca zobowiązuje się do niezgłaszania żadnych roszczeń względem Organizatora Konkursu z tytułu wykorzystania przez niego nadesłanej pracy konkursowej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Poprzez przesłanie Zadania konkursowego, Uczestnik Konkursu oświadcza, że:
- jest autorem zgłoszonej pracy konkursowej i w związku z tym posiada do niej wszelkie prawa autorskie oraz prawa pokrewne, a prawa te nie są w żaden sposób ograniczone ani obciążone prawami osób trzecich.
- praca konkursowa nie narusza praw osób trzecich i w związku z tym żadne osoby trzecie nie wystąpią przeciwko Organizatorami w związku z korzystaniem z Organizatora z pracy konkursowej.
- zobowiązuje się do zwolnienia Organizatora z wszelkich roszczeń zgłoszonych przez osoby trzecie w związku z korzystaniem przez Organizatora z pracy konkursowej w zakresie określonym w Regulaminie, wynikłych ze złożenia przez Uczestnika nieprawdziwych oświadczeń, a także do naprawienia szkody powstałej z tego tytułu.
- Nadesłanie Zadania konkursowego, w której utrwalono wizerunek osób trzecich jest równoznaczne z oświadczeniem Uczestnika, iż posiada on zgodę tych osób do wykorzystania tego wizerunku, jego publicznej prezentacji oraz udzielenia Organizatorowi zgody na korzystanie z wizerunku na zasadach określonych w Regulaminie.
- Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji z dopiskiem „Reklamacja: Konkurs Dzień Matki na adres e-mail, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jego zakończenia.
- Pismo zawierające reklamację powinno wskazywać imię i nazwisko Uczestnika oraz adres do korespondencji na który wysłana zostanie odpowiedź na reklamacje.
- Organizator w terminie 14 dni udzieli Uczestnikowi odpowiedzi na reklamację listem poleconym wysłanym na adres podany w piśmie zawierającym reklamację.
- Negatywne rozpatrzenie przez Organizatora reklamacji Uczestnika nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń przysługujących mu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na drodze postępowania sądowego.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.05.2024r.
- Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przesłania przez potencjalnego Uczestnika wykonanego Zadania Konkursowego z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Uczestnika.
- Regulamin Konkursu udostępniony jest w czasie trwania Konkursu na fanpage’u stronie Organizatora www.cafecappuccina.pl
- Zmiana Regulaminu wymaga opublikowania i poinformowania Uczestników o dokonanych przez Organizatora zmianach. Zmiany mogą być dokonywane wyłącznie z przyczyn dostosowania Regulaminu do norm obowiązujących przepisów prawa.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
- Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.