Regulamin konkursu na Facebooku i instagramie pod nazwą

Dzień mamy”

§1  Postanowienia Ogólne

  1. Organizatorem Konkursu jest City 88 sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Wyspiańskiego 26 identyfikującą się numerem NIP 7792508917, KRS 0000940612 dalej zwany „Organizatorem”.
  2. Fundatorem nagrody jest Organizator.
  3. Konkurs prowadzony jest na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
  4. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez Facebook oraz Instagram. Serwis facebook.com oraz instagram.com nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek działania związane z organizacją konkursu na łamach serwisu.
  5. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
  6. Konkurs jest prowadzony na stronie (15) Facebook oraz Instagram (zwanej dalej “Fanpage”)
  7. Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Konkursu, tj. udzielaniem informacji na temat Konkursu oraz rozpatrywaniem reklamacji sprawuje Organizator.

§2. Uczestnicy Konkursu

  1. Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.
  2. W Konkursie może wziąć udział osoba fizyczna (tj. konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny), zwana dalej Uczestnikiem, która:
  1. zapoznała się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowała jego treść,
  2. wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu, w tym zapoznała się z treścią dotyczącą procedury odbioru nagrody i ją w pełni akceptuje;
  3. zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym również regulaminu Facebooka;
  4. wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem w Konkursie;
  5. ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
  6. posiada adres do doręczeń na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  7. posiada aktywne publiczne konto (profil) w serwisie Facebook lub Instagram,
  8. wykona Zadanie Konkursowe.
  9. W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy i współpracownicy Organizatora.

§3. Miejsce, czas i zasady Konkursu

  1. Konkurs jest dostępny w formie ogłoszenia konkursowego (dalej: „post konkursowy“) na portalu społecznościowym Facebook oraz Instagram Cappuccina kawiarnia, cukiernia, lodziarnia na profilu Organizatora pod adresem (16) Facebook oraz na Instagram.
  2. Konkurs rozpoczyna się dnia 15.05.2024r. , a kończy się dnia 21.05.2024r. o godz. 23:59:59 czasu polskiego.
  3. Zadaniem Uczestnika Konkursu jest wykonanie zadań określonych w poście konkursowym.
  4. W Konkursie wezmą udział wyłącznie Uczestnicy, którzy wykonają Zadanie Konkursowe w czasie trwania Konkursu.
  5. Uczestnik może wziąć udział w Konkursie wyłącznie 1 (słownie: jeden) raz na profilu fb lub 1 raz na profilu IG.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia i nieuwzględnienia w Konkursie wykonanych Zadań Konkursowych, których autorzy:
  1. nie działają w własnym imieniu, lecz przez osoby trzecie;
  2. działają z fikcyjnych konta/profili w serwisie Facebook;
  3. tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Facebook;
  4. naruszają regulamin serwisu Facebook.
  5. użyli w Zadaniu Konkursowym słowa powszechnie uznanych za obelżywe, treści pornograficznych, treści propagujących nienawiść na tle rasowym, etnicznym i religijnym lub dyskryminujących grupy społeczne, naruszyli dobra osobiste osób lub podmiotów trzecich bądź Organizatora.

§4. Nagrody i wyłonienie Zwycięzców

  1. Nagrodą Konkursu jest voucher na zabieg do City Garden SPA by L’Occitane oraz tort z cukierni Cappuccina.
  2. Informacja o Nagrodzie będzie zawarta w treści ogłoszenia o Konkursie opublikowanego na portalu Facebook Organizatora oraz osobno przyznana na portalu Instagram Organizatora.
  3. Dla zapewnienia prawidłowości przeprowadzenia Konkursu, Organizator powoła osobową Komisję składającą się z przedstawicieli Organizatora (dalej zwaną „Komisją Konkursu”). Do zadań Komisji Konkursu należeć będzie czuwanie nad prawidłowością przebiegu Konkursu, podejmowanie decyzji we wszelkich kwestiach dotyczących Konkursu, w tym w zakresie interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyłonienie Uczestników, którym przyznane zostaną Nagrody (dalej: „Zwycięzców”).
  4. Po zakończeniu Konkursu, Komisja Konkursu dokona oceny wykonanych przez Uczestników Zadań Konkursowych i wyłoni wśród Uczestników jednego Zwycięzcę, którzy w ocenie Komisji Konkursu wykonają Zadanie Konkursowe najatrakcyjniej, najbardziej oryginalnie i kreatywnie.
  5. Komisja zakończy wyłanianie Zwycięzców najpóźniej w dniu 22 maja 2024r. 1 zwycięzca na facebooku oraz 1 zwycięzca na Instagramie.
  6. Informacja o wygranej w Konkursie zostanie przesłana Zwycięzcy w wiadomości prywatnej wysłanej na Facebooku w dniu ogłoszenia wyników.
  7. Publiczna informacja o wygranej zostanie również umieszczona w komentarzu do postu konkursowego na profilu Organizatora.
  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzekazanie Uczestnikowi Nagrody, jeśli brak możliwości przekazania Nagrody wyniknął wyłącznie z niepodania przez Uczestnika danych wymaganych do doręczenia Nagrody lub podaniu danych nieprawidłowych lub niezgodnych z Regulaminem.
  9. Nagrodę można odebrać do końca maja 2024.
  10. Nagrodę należy odebrać najpóźniej do dnia 31.05.2024r. po tym czasie Nagroda traci ważność.
  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane wskazane przez Uczestnika, a w szczególności za zmianę danych osobowych uniemożliwiających odszukanie Uczestnika i poinformowanie o przyznaniu Nagrody.
  12. Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej nagrody na osobę trzecią.
  13. Zwycięzca ma możliwość zrzeczenia się prawa do przyznanej mu Nagrody składając Organizatorowi stosowne oświadczenie na piśmie.
  14. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania zamiany Nagrody na nagrodę pieniężną.

§5. Dane Osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Kontakt z organizatorem jest możliwy na adres e-mail marketing@citypark.com.pl .
  2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda Uczestników na udział w Konkursie oraz art. 6 ust. 1 lit f tj. prawnie uzasadniony interes administratora, w szczególności w zakresie rozpoznawania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz w związku z przepisami ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości.
  3. Dane osobowe Uczestników takie jak imię, nazwisko, adres e-mail będą przetwarzane w zakresie i w celu niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia Zwycięzców, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji a w przypadku Zwycięzców również powiadomienia o przyznaniu Nagrody, wydania Nagrody oraz w celu rozliczenia podatkowego.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek wydania Nagród Zwycięzcom czy złożenia reklamacji, w zakresie danych identyfikacyjnych, adresowych.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Konkursu, a po jego zakończeniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, nie dłużej niż przez 5 lat, od końca roku kalendarzowego w którym przeprowadzono Konkurs.
  6. Organizator realizuje prawa osób, których dane dotyczą, tj. dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
  7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, Uczestnik ma prawo cofnąć zgodę, w każdym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie zgody wymaga zgłoszenia elektronicznego na adres e-mail marketing@citypark.com.pl

§ 6. Prawa Autorskie

  1. Organizator nabywa od Zwycięzcy, bez obowiązku zapłaty wynagrodzenia, a jedynie w zamian za otrzymaną Nagrodę, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych autorskie prawa majątkowe i zależne do pracy konkursowej stworzonej przez Zwycięzcę na następujących polach eksploatacji:
  1. w zakresie utrwalenia i zwielokrotniania–wytwarzanie egzemplarzy utworu w dowolnej możliwej technicznie formie oraz zwielokrotnienie dowolną techniką w dowolnej ilości egzemplarzy, w tym w szczególności techniką cyfrową, drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego,
  2. wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem egzemplarzy utworu,
  3. wykorzystanie całości lub pojedynczych elementów pracy konkursowej dla potrzeb stworzenia dowolnych materiałów reklamowych oraz korzystanie z nich w ramach materiałów reklamowych, poprzez ich utrwalanie i zwielokrotnianie technikami opisanymi w lit. a powyżej, oraz wprowadzenie do obrotu, najem, użyczenie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
  4. wprowadzenie do pamięci komputera,
  5. rozpowszechnianie i udostępnianie w sieci Internet, w radiu lub telewizji.
  1. Organizator nabywa również prawo zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich do pracy konkursowej, bez ograniczenia czasowego i terytorialnego, na polach eksploatacji wskazanych w ust. 1 powyżej.
  2. Zwycięzca zobowiązuje się do niezgłaszania żadnych roszczeń względem Organizatora Konkursu z tytułu wykorzystania przez niego nadesłanej pracy konkursowej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  3. Poprzez przesłanie Zadania konkursowego, Uczestnik Konkursu oświadcza, że:
  1. jest autorem zgłoszonej pracy konkursowej i w związku z tym posiada do niej wszelkie prawa autorskie oraz prawa pokrewne, a prawa te nie są w żaden sposób ograniczone ani obciążone prawami osób trzecich.
  2. praca konkursowa nie narusza praw osób trzecich i w związku z tym żadne osoby trzecie nie wystąpią przeciwko Organizatorami w związku z korzystaniem z Organizatora z pracy konkursowej.
  3. zobowiązuje się do zwolnienia Organizatora z wszelkich roszczeń zgłoszonych przez osoby trzecie w związku z korzystaniem przez Organizatora z pracy konkursowej w zakresie określonym w Regulaminie, wynikłych ze złożenia przez Uczestnika nieprawdziwych oświadczeń, a także do naprawienia szkody powstałej z tego tytułu.
  4. Nadesłanie Zadania konkursowego, w której utrwalono wizerunek osób trzecich jest równoznaczne z oświadczeniem Uczestnika, iż posiada on zgodę tych osób do wykorzystania tego wizerunku, jego publicznej prezentacji oraz udzielenia Organizatorowi zgody na korzystanie z wizerunku na zasadach określonych w Regulaminie.

§ 7. Reklamacje

  1. Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji z dopiskiem „Reklamacja: Konkurs Dzień Matki na adres e-mail, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jego zakończenia.
  2. Pismo zawierające reklamację powinno wskazywać imię i nazwisko Uczestnika oraz adres do korespondencji na który wysłana zostanie odpowiedź na reklamacje.
  3. Organizator w terminie 14 dni udzieli Uczestnikowi odpowiedzi na reklamację listem poleconym wysłanym na adres podany w piśmie zawierającym reklamację.
  4. Negatywne rozpatrzenie przez Organizatora reklamacji Uczestnika nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń przysługujących mu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na drodze postępowania sądowego.

§ 8. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.05.2024r.
  2. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przesłania przez potencjalnego Uczestnika wykonanego Zadania Konkursowego z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Uczestnika.
  3. Regulamin Konkursu udostępniony jest w czasie trwania Konkursu na fanpage’u stronie Organizatora www.cafecappuccina.pl
  4. Zmiana Regulaminu wymaga opublikowania i poinformowania Uczestników o dokonanych przez Organizatora zmianach. Zmiany mogą być dokonywane wyłącznie z przyczyn dostosowania Regulaminu do norm obowiązujących przepisów prawa.
  5. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
  6. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.